tisdag, mars 23, 2010

Livet är underbart igen

Sitter på en restaurang och väntar på tåget.
---

Vi har flyttat färdigt, men det är en bit kvar innan jag har packat upp färdigt. Vi har inte bråttom med det. Njuter av den nya lägenheten. Liam trivs, jag trivs och mannen min trivs.

Hushållsarbete har blivit mer intressant sedan vi har flyttat till ett "riktigt" hem. Egentligen tar det inte så lång tid att putsa skåpluckor, att damma av här och där, att sopa golvet, att våttorka golvet osv osv... har jag kommit på.

Men om det är 100 saker som ska göras och varje sak tar ett par minuter så skulle det innebär 200 minuter ändå.... Ops

...

1 kommentar:

ch300_m sa...

Ja...men man behöver ju inte göra allt på en gång.
Lycka till i nya lägenheten!
Våren har väl kommit till Uppsala också nu hoppas jag.Även om det är en hel del snö kvar.
Hälsningar Affe