måndag, februari 23, 2009

Stressad

Det är första gången sen jag blivit mamma som jag känner mig så stressad att jag inte kan sova och måste skriva av mig.
Det har hänt en sak som jag inte vill skulle hända.
Men hänt är hänt, och det är bara att försöka tänka positivt... om det nu går.

Har nog jobbat för mycket också.

---
Med det som hänt kan jag försona och förlåta mig själv.
Jag brukar kunna förlåta mig själv nu för tiden, och det är jag tacksam för.
Jag brukar kunna tänka positivt och vända på krisen så det blir en möjlighet istället.
Men det brukar kräva ett par sömnlösa nätter.
---

Vill bara skriva av mig lite.
Nu låter det som om lillen saknar mammas lukt.
Bäst att skynda till honom.

För vad som än händer så är han den viktigaste som finns.
---

Natti natti
Magrood

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Tråkigt att höra att du har problem,men som du själv skriver-problem är till för att övervinnas.
Det hör väl till med lite kris ibland när man är nybliven mamma.
Kortet "Happy" i senaste bildserien är vekligen fint.Första smilet?
Stå på dej!Jag tror mej veta att du klarar det mesta.
Hälsningar Affe

Thaitolk sa...

Hej Affe

Tack...
Jag var färdig med jobbet som hängt över mig länge i natt.
Så idag kändes som om det var min första dag som mammaledig.

Livet är underbart igen.

Mvh
Magrood