torsdag, januari 08, 2009

9 dagar kvar

Nu är det bara 9 dagar kvar till den beräknade förlossningen.
Och jag har inte märkt något tecken på att förlossningen ska äga rum snart.

Nu får du komma ... mamma och pappa vill se dig.

Barnmorskan som vi har är rolig. När jag frågade henne hur lång tid i förväg får man signaler för förlossningen.
"Döden och födelse kommer när det kommer ... man kan inte veta det i förväg"... He he he Hon är cool...

---
Jag känner mig så lat nu.
Sover lite dåligt, lägger mig sent... känner mig inte riktigt utvilad.
Men jag tillåter mig att sova middag när jag känner för det... "ifall jag föder inatt", tänker jag.
---

Mitt stora projekt är inte klart... men jag är så lat.
Brevet till Kammarkollegiet är inte klart... men jag är så lat.
Har inte varit på försäkringskassan... jag är så lat. Var faktiskt där den 5:e, men de stängde 11.30... :-(

Men bokslutet är i alla fall färdigt! Sköntttttt
---


Kramar
Magrood

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Magrood!
Spännande! Skönt att du verkar må bra.
Allt kommer att gå bra och jag ser fram mot bilder på din förstfödda.
Jag blev ju morfar för andra gången i sept.och var på dop 20 dec.Jag har två döttrar och dom har en son var nu.
Lycka till önskar Affe

Thaitolk sa...

Hej Affe

Tack så mycket.
Idag har jag en god vän som sover över hos oss. Hon lagade jättegod mat...
Ojj jag håller på att spricka nu.

Om barnet kommer i kväll så vet jag att jag har mycket energi...

Kul att vara morfar... har jag hört... :-)

Mvh
Magrood