söndag, mars 29, 2009

Nya bilder รูปใหม่ๆ

ตอนนี้ผมก็อายุอานามได้เกือบสองเดือนครึ่งแล้วนะครับมีรูปใหม่มาเพิ่มอีกแล้วครับ
Nu är jag snart 2,5 månad. Här kommer nya bilder.


ไปเยี่ยมคุณตาคุณยายฝรั่ง
Besök hos mormor och morfar.

Titta vad vig mormor är!
ดูสิ ยายฝรั่งตัวอ๊อนอ่อน
Photobucket

Mini släktträff
งานนัดพบญาติย่อมๆ
Photobucket

Min svenska morbror
ลุงฝรั่งครับ
Photobucket

Och Vilma, min svenska kusin som är en av världens bästa "barnskötare".
วิลม่า ญาติอีกคน เขาว่าเขาดูแลเด็กเก่งมากเลยครับ
Photobucket


สูทหล่อจากลุงคริสเตียนและน้าเอ
Snygg kostym från farbror Christian och moster A
Photobucket


Mamma på sitt favoritfik.
แม่ ณ ร้านกาแฟร้านโปรด
Photobucket


ผมจะบินครับ
Jag ska flyga lite.
Photobucket

Men det känns säkrare att krypa.
แต่ว่ารู้สึกว่าคลานจะปลอดภัยกว่า
Photobucket


ตอนนี้ผมหิวนมแล้ว แค่นี้ก่อนนะครับ
Nu är jag hungrig. Vi ses sen!

L.S. via mamma Magrood

3 kommentarer:

ch300_m sa...

Hej!
Har mamma tagit med dig till Ofvandals för att visa din fina kostym?
Jag gissar att fiket är Ofvandals pga inredningen som syns på bilden.
Hälsningar Affe.

Thaitolk sa...

Hej

Det var Linne´... mamma kan inte stava det. De hade jättegoda cheesecake. Men nu har de bytt till en ny sort så mamma vet inte riktigt vart hon ska när hon blir sugen på cheesecake...

Kramar

Toh sa...

น่ารักมากๆเลยครับ โฮ๊ะๆ