söndag, augusti 10, 2008

Färdig med Juridik för tolkar!

Äntligen blev jag färdig med tankekartor för ämnet juridik för tolkar.
Puhhh
Det har varit en jobbig period eftersom jag kände mig så lat.
Nu blir nästa steg att komma ihåg alla de här kartorna. :-(

Sen är det sjukvården kvar. Ett stort ämnen. Men det är inte så många frågor. Jag kanske kan klara mig med den grundkunskaper jag har.

---
Har pratat med några tjejer om varit gravida. De säger att de var också jättelata när de var gravida.
Så - jag kanske inte är ensam om det här.
---
Känner mig lite lätt irriterad också.
TV-ljudet är för högt.
Nu har jag i proppat in öronproppar. Men det innebär också att jag är helt avstängd från världen runt omkring.

Känns konstigt att skriva utan att höra ljudet från tangenterna.
---

Den lata gravida tolken!
Magrood

Inga kommentarer: