onsdag, juni 11, 2008

Känner mig lite nere nu / รู้สึกเศร้าๆ ช่วงนี้

Det är nog hormonerna som gör att jag känner mig nere.
Jag har ingen lust till någonting.

Idag provade jag att ta Postafen - tabletter mot illamående för gravida kvinnor. Det hjälpte. Jag mådde inte illa - MEN jag är så sömnig.

Jag sov på bussen hem.
Jag fortsatte att sova hemma. Men folk ringde hela tiden.
Sista samtalet var dock ett trevligt samtal.

En tjej vill läsa svenska i 30 timmar.
Det är en ny kurs för mig. Nyheten gjorde mig vaken och alert. Det är extra kul att förbereda nya lektioner och nya nivåer.

---
Sömniga Magrood

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska komma tillbaka och läsa och försöka att förstår. hehe
Ta hand om dig.

Thaitolk sa...

Du kan skriva jättebra svenska. Jag är säker att du förstår mycket också ka.

Om jag har tid kan jag skriva på två språk, men ibland vill jag bara skriva snabbt.

Välkommen tillbaks ka.

Mvh
Magrood