lördag, juni 28, 2008

Tappar hoppet / หมดหวังครับท่าน

Uppdatering...
En liten tröst som jag kan komma på nu är att:
---KKprovet är i alla fall lättare än inträdesprov till högskolan i Thailand.
Det är i alla fall bara tre ämnen man behöver plugga.
Dessa är - Samhällskunskap, Juridik och Sjukvård.
Det är typ bara 600 + 200 + 400 sidor - plus några webbsidor så som Försäkringskassans, Domstolens, Arbetsförmedlingens, Regeringens.
---

 Sitter hela dagen och pluggar idag.
Själva pluggandet är inget plågsamt i sig. Jag tycker det är ganska skönt.

Men när jag provar att gå igenom gamla prov så är det sååååå himla svårt att jag börjar tappa hoppet. :-(

F.....n hur skulle jag kunna veta ALLT???

Puhhh... nu går luften ur mig snart.

---
Magrood

1 kommentar:

Anonym sa...

มะกรูดสู้ๆ
ความพยายามอยู่ที่ไหนความสำเร็จอยู่ที่นั่น มะกรูดเก่งอยู่แล้วน่า ต้องทำได้อยู่แล้ว(ช้าเร็วไม่รู้เนาะๆ):)
เป็นกำลังใจให้จ้า